2014. október 1., szerda

Fontos a bemelegítés!

Melegíts be minden edzés előtt jól! 10-15 percet vegyen igénybe mindenképpen! Ha hamar neki látsz a keményebb gyakorlatoknak, akkor besavasodsz, és nem fogsz tudni úgy teljesíteni, ez által akár meg is unhatod hamar a dolgot, illetve fennáll a sérülés veszély...





Előbb kocogj vagy 2 percet közben egy kis térdemelés, oldalazómozgás... Aztán jöhetnek a végtagok, karkörzés, váll, könyök, csukló, térd a boka. Majd nyújtás... Aztán néhány könnyebb gyakorlattal melegíts. pl.: térdelő fekvőtámasz, falnál fekvőtámasz, börtön tolódzkodás, könnyített húzódzkodások... Aztán ismét nyújtás, és az edzés alatt is végig nyújtani kell az izomzatot! Egy: nem lesz olyan izomlázad, könnyebben regenerálódik. Kettő: Elkerülheted a sérüléseket, illetve nem leszel merev.

Ha úgy érzed, hogy már jól ég az izmod a könnyű gyakorlatoktól akkor itt az ideje áttérni a keményebb dolgokra itt az ideje pragmatizálni!

Edzés végén egy 5perc lazítás, nyújtás... 

Megjegyzés: Az izmokat melegen kell tartani, télen még körültekintőbben a bemelegítéssel!

Konklúzió?
  • Egy jó bemelegítéssel, elkerülheted a kellemetlen sérüléseket!
  • Nem érzed majd magad fásultnak!
  • Frissen és jó érzéssel tölt majd el az edzés!

Nincs kifogás! Üdv: Iker

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése