2014. szeptember 24., szerda

Hogyan edz a saját testsúlyoddal!?

Éppen ezért van pikantériája a street workout-nak! Nem kellenek súlyok, nem kellenek eszközök, nem kell bérletet venni, nincsenek extra költségek, egyszerűen ott edzel ahol és amikor akarsz! Mégis tudsz izmot építeni! Csupa-csupa jó dolgok...





De mégis, hogyan edzek?
Először is légy az alapgyakorlatok mestere! Írja a fegyencedzés című könyv is, és vallják olyanok akik már mesterévé váltak! A házat sem a tetőtől kezdik el építeni, tartja a mondás. Előbb kell egy alap, hogy aztán később ne legyen problémád, bírd az ellenállásokat, legyen szó mentális, vagy fizikai megpróbáltatásról. 

Ha tök kezdő vagy, akkor javaslom a Fegyencedzés című könyvet neked! Ha már van némi tapasztalatod a testedzést illetően, akkor mondjuk 1-2 vagy 3 hónapig végezz alap gyakorlatokat, gondolok itt szimpla fekvőtámaszra, guggolásra, húzódzkodásra, lábemelésre. Nyilván mindenkinek az erejéhez mérve... Ezzel felkészíted magad a későbbiekben majd a nehezebb megpróbáltatásokra. Erőt szerzel, előképességet, erősödik az ízület és közben még szálkásodsz, izmosodsz is. (feltéve, hogy megfelelően táplálkozol)

Ha már igazán jó kondiban vagy, motivált vagy, úgy érzed bármire képes vagy, akkor itt az ideje az újabb megpróbáltatásnak. Új gyakorlatok, nehezebb gyakorlatok, nagyobb megpróbáltatások, akár súlyt is akaszthatsz magadra ellenállásként.

Figyelj arra, hogy ne edzd magad túl! Legyen rövidebb, de intenzív az edzésed. 30-45 perc elegendő, az 1 órát már ne haladja meg, mert akkor azt jelenti, hogy nem elég intenzív az edzésed. Ha edzeni mész akkor tényleg edz és ne lazsálj!

Nincs kifogás! Üdv: Iker

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése